Συχνές Ερωτήσεις.

Ανανεώθηκε στην 01 Φεβρουαρίου 2018

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής;

Τα προϊόντα μας αποστέλονται με ταχυμεταφορική COURIER σε όλη την επικράτεια. Αν η περιοχή σας θεωρείται δυσπρόσιτη θα πρέπει να παραλάβετε την παραγγελία σας απο το τοπικό σας κατάστημα.

Πόσο καιρό χρειάζεται για να παραλάβω την παραγγελία μου;
Οι παραγγελίες αποστέλονται άμεσα και η παραδωσή τους γίνεται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες.

Μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας;
Στην σελίδα «εντοπισμός της παραγγελίας» μπορείτε να δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η εξέλιξη της παραγγελία σας.

Πώς βάζω την παραγγελία;
Προσθέστε όσα προϊόντα επιθυμήτε στο καλάθι σας, προχωρήστε σε έλεγχο του καλαθιού και όταν είστε έτοιμοι προχωρήστε στο ταμείο και στην ολoλήρωση της παραγγελίας με πληρωμή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ή μέσω paypal ή επιλέξτε την μέθοδο της αντικαταβολής.

Πως να επικοινωνήσω αν έχω κάποια ερώτηση;
Μπορείτε να επικοινωνίσετε μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικά στο 211 0123575

Χρειάζομαι λογαριασμό για να βάλω παραγγελία;
Ναι. Μπορείτε να φτιάξετε λογαριασμό στην σελίδα «Ο λογαριασμός μου» ή εναλλακτικά να το δημιουργήσετε κατά την διάδικασία της παραγγελίας σας.