Πρωτεϊνη, σημαντικός σύμμαχος στην υγεία Σχολιάστε

Γιατί οι πρωτεϊνες είναι σημαντικές. 

Για τη συντήρηση της μυϊκής μάζας σε εντατικές προπονήσεις, η υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για να επιτευχθεί ένα καλό αποτέλεσμα. Στην πραγματικότητα είναι το στάδιο αμέσως μετά την προπόνηση όταν το σώμα έχει την μεγαλύτερη ανάγκη για ταχεία ανάρρωση και αύξηση των μυών. Οι κύριες λειτουργίες των πρωτεϊνών είναι τα εξής:

  • Θεμελιώδη συστατικά: οι πρωτεΐνες παρέχουν το υλικό για την κατασκευή και την αναγέννηση των κυττάρων, των ιστών και των μυών.
  • συσταλτική λειτουργία: ορισμένες πρωτεΐνες παίζουν σημαντικό ρόλο στην αποφυγή της διάσπασης των μυικών κυττάρων.
  • Λειτουργία προστασίας: εάν δεν λαμβάνουμε αρκετή πρωτεΐνη, είναι πιθανό να μειωθεί η μυϊκή μάζα και είναι πιθανό να συμβεί σπατάλη ενέργειας κατά τη διάρκεια εντατικής άσκησης. Επιπλέον, οι μύες και οι συνδετικοί ιστοί είναι λιγότερο επιρρεπείς σε τραυματισμούς.

 

Τα βασικά συστατικά του ανθρώπινου σώματος είναι το νερό και πρωτεΐνες. Δυστυχώς οι τελευταίες, μαζί με τα συστατικά στοιχεία τους, τα αμινοξέα, δεν μπορούν να αποθηκεύονται σε μεγάλες ποσότητες στον οργανισμό και συνεπώς πρέπει να τα λαμβάνουμε τακτικά μέσα στη μέρα.

Συμπλήρωμα πρωτεϊνών, μια αναγκαιότητα για τους αθλητές

Για έναν αθλητή και μάλιστα ανταγωνιστικό, είναι απαραίτητο να λαμβάνει μεγάλες ποσότητες τροφίμων για να απορροφήσει τις πρωτεΐνες που χρειάζονται. Αν η μόνη πηγή πρωτεΐνης ήταν οι τροφές, χωρίς την υποστήριξη των συμπληρωμάτων πρωτεΐνης, εκτός από την πρωτεΐνη που απαιτείται, θα προσλάμβανε κι άλλα περιττά συστατικά (πχ λίπος), αλλοιώνοντας την απόδοσή του.

 

Μοιραστείτε το!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *